SUARA YANG TIDAK BERDAYA

POSTED ON: Saturday 23 May 2015 @ 12:39 | 0 comments

Ia adalah suara aku yang tidak berdaya
Pada masa ini, ia adalah di luar kawalan
Perlukah aku memecah hasrat
Datang aku akan memecahkan kamu ketat di lenganku
Aku tidak tahu apa yang aku mahu 
Aku perlu curi, perlukah aku pergi ??

Apa yang boleh aku lakukan pada masa ini
Melakukan itu aku mendapat keamanan, ketenangan 
Perlu ada lebih banyak
Lebih banyak bunyi nafas dan bergerak ke arah api
Perlu ada lebih
Bunyi lebih daripada nafas dan meningkat ke arah haba
Perlu ada lebih
Kita perlu mendapatkan lebih banyak dan kita perlu membakar lebih 

Aku bertemu dengan kamu buat kali pertama,
Setiap kali, itu suara aku yang tidak berdaya 
Yang perlu aku merampas kamu atau meninggalkan kamu
Sekiranya aku meminta kamu atau membiarkan kamu pergi cara yang lain

Aku telah menjadi tali kusut di ingin
Kemuliaan dan kebesaran aku
Aku kalah dan kamu seperti pintu tertutup
terbuka
Harapan kosong tinggal di hati,
Datang hidup dan semasa hidup, hidup impian ..
Perlu ada lebih
Bunyi lebih daripada nafas dan bergerak ke arah api,
Perlu ada lebih
Kami perlu mendapatkan lebih banyak dan kita perlu membakar lebih ..

Walaupun pada berhenti ia tidak berhenti,
Apabila ribut nafas bermula,
Tiada siapa yang tahu apa yang membakar di mana,
Ada pembakaran hasrat kerana menggigil badan n jiwa kerana takut
Ia perlu membakar lebih banyak ..
Hanya perlu membakar bola api dan tidak merokok,
Asap merasakan smokey kepada saya,
Itu suara aku yang tidak berdaya 

-zhafeyya-


p/s : tercipta sebuah puisi yang diadaptasi oleh cerita walt disner yang aku tengok tadi malam . hahaha cerita cartoon pun boleh buat aku cipta puisi macam ni . tajuk ??? aku taktau yang aku au cerita pasal live men married the death women . cerita agak merepek but at the end of the story buat aku cipta puisi ni speacial for the death women .. bye bye

← Older / ♥ back up ♥ / Newer →
Zhafeyyaa..