Hanya kamu

POSTED ON: Tuesday 12 May 2015 @ 10:17 | 0 comments

Jadilah seperti duri di pagar bunga
Saat yang lain membenci kesakitannya
Masih setia melekat di batang 
Bagi melindungi kecantikan bunga 

Jadilah seperti pemadam di hujung pensil
Saat diri melakukan kesilapan
Masih setia membetulkan kesalahannya
Walaupun pada akhir nya menghakis hati sendiri

Jadilah seperti tangan dan air mata
Saat diri dalam kemurungan dan kegelapan
Masih setia disisi meniup kesedihan
Agar masih terlukis senyuman di pinggir bibir sepi

Jadilah peneman setiaku
Saat aku bangkit
Dan saat aku jatuh
Kelemahan aku
Kekuatan aku 
Di atas kamu 
Setia lahh di sisi
Dan rasakan setiap titisan cinta
yang aku titipkan buat kamu

Simpan dan lagu kan setiap perkataan
Tarikan setiap kenangan
Ikat segala janji 
Ingat satu ayat
"HANYA KAMU"

-zhafeyya-

← Older / ♥ back up ♥ / Newer →
Zhafeyyaa..