Angin Pusar by eyya

POSTED ON: Friday 17 April 2015 @ 04:00 | 0 comments

Kaki berputar seolah-olah dirasuk angin pusaran
Langit berputar seperti kuda yang berlari deras
Kami telah mendengar kisah ini..

Ratu itu akan berputar-pusing di atas kakinya yang indah
Dan kemudian dia menghilang 
Sekembalinya dia akan dipakai keluar 12 pasang kasut
Kemarahan Raja terbang melepasi udara 
Memanggil mata-mata 
Dan memerintahkannya untuk mencari apa yang berkomplot
Pergilah mencari
Mata-mata mengikuti Ratu dan melihat curiga di Ratu
dari istana ke dalam alam dosa dan maksiat.

Api membakar cerah 
Ratu tergoda
Tarian bertingkah 
Semua ganas

Mata-mata pergi ke negeri asing
Dan kembali ke istana dalam keadaan yang sama 
Diceritakan seluruh kejadian kepada Raja

Pusar angin
Ratu seperti berputar
Ratu tenggelam dalam tarian meninggalkan suami berkuasa di belakang
Ratu menari riak
Kakinya menghentak tanpa henti

Liuk di udara 
Pusar angin
kakinya melanggar segala ketaatan
Mereka terus memanfaatkan, menari tanpa henti
Berhentak di mana-mana dalam berkhayal

Kemudian berserulah Raja dengan Ratu dalam kegusaran gelita
Dan mempersoalkan tindaknya 
"Mengapa kamu menghina reputasi Saya ? Perbuatan skandal anda telah menfitnah Saya . Tingkah laku kotor anda telah lemaskan Saya . Anda telah membawa tidak hormat yang besar kepada seluruh keturunan Saya . Dari hari ini, pada Saya menghalang anda melangkah keluar dari istana."

Mendengar perintah itu, Ratu tersenyum dan berkata 
"Semua kekayaan dan kemewahan anda gagal memberi saya apa-apa ketenangan . Tuhan memberi saya permata, kebebasan saya yang paling berharga . Saya megambil semua bahan keselesaan anda dan menetapkan saya bebas."

Kemudian menawan sepenuhnya
Hidup tidak terkawal setiap hari
Ratu melakukan semua dosa-dosa yang mungkin
Dengan para sahabat kotor
Seperti pelarian tanpa tujuan
Hidup dalam berkhayal 
Menari mengikut rentak hatinya 
Di atas kakinya yang cantik

Liuk di udara
Pusar angin
Ratu seperti berpusar ..

-eyyaa21-

← Older / ♥ back up ♥ / Newer →
Zhafeyyaa..