Cinta sampai ke Syurga

POSTED ON: Wednesday 29 April 2015 @ 08:28 | 0 comments

Andai suatu masa nanti
Aku jatuh tersungkur
Bangkitkan aku dengan
Kasih sayang mu

Andai suatu masa nanti
Aku meratap sepi
Pinjamkan bahu mu
Untuk aku bersandar

Genggam hati aku bila
ianya lemah tak bermaya
Apa yang dia perlukan hanya
kekuatan cinta yang dia tak merasakannya

Aku selalu menginginkan cinta
Yang aku merasakannya
Bukan hanya sekadar perkataan
Yang keluar dari bibir sahaja.
Aku lemah bila berjauhan , tetapi
Ianya semakin kuat bila berdekatan
Jngan pernah jauh dari sisi aku
Kerana itu melemahkan aku suatu hari
Genggam hati aku sekuat yang mampu
Pejamkan aku dari realiti dunia
Lenakan aku dalam keindahan syurga
Ape yang dikejar adalah untuk
menuju jalan putih yang lurus
Membawa teman genggaman hati bersama
Kerana baginya adalah
Cinta sampai ke syurga
Akan aku genggam tangan mu bersama
Kerana cinta Ku padamu sampai ke syurga

-zhafeyya-


← Older / ♥ back up ♥ / Newer →
Zhafeyyaa..