Aku dan Kamu

POSTED ON: Tuesday 19 May 2015 @ 14:59 | 0 comments

Perlahan-lahan aku
Kehilangan hati ini di sini
Adakah bulan itu turun rendah ?
Atau adakah terang itu kamu ??
Ianya seperti bumi terbang bersama
Ini berlaku untuk pertama kali
Cinta yang datang kepada aku

Aku bermimpi pada waktu malam
Bahawa kamu datang dan berkata
"Aku disini hidup untuk kamu"
Apa sahaja yang aku fikir
Bahawa kamu akan mendengar dengan mata

Aku terdiam
Mengapa tidak aku berhenti hari ini
Di sini sendiri ??
Kita tidak menceritakan pada sesiapa
Kita hilang bersama
Disini
Semuanya berlaku dalam cinta kita

Aku menggapai suatu dari mu
Biar aku mencuri kenangan daripada yg lain
Menceritakan kamu
Dan di waktu itu kamu datang
Dan jadikan aku milikmu
Aku telah mandapat apa yang aku cari

Di atas katil yang berbunga
Kita hilang bersama di dalam mimpi
Semua nya berlaku dalam cinta kita
Aku dan kamu
Selamanya ..

-zhafeyya-


← Older / ♥ back up ♥ / Newer →
Zhafeyyaa..