CINTA itu BUTA

POSTED ON: Tuesday 20 December 2011 @ 07:49 | 0 comments

hello reader . . CINTA ITU BUTA yea ?? urrmm . . apa pendapat u all ? bagi mia pulak kan cinta tu memang indah tapi ia akan jadi tak indah kalau ade hati yang ikhlas dalam sesuatu percintaan tu . . nak tau tak kenapa itu tak di ikhlas kan dalam hati . . jom dengar mia cerita kan pendapat mia . . 


bayang kan ni permulaan perkenalan seseorang tu . . kita kenal dia secara tidak sengaja . . dia tolong kita . . tapi kita tau tak yang si DIA tu ikhlas tolong kita atau tu semua mungkin muslihat si DIA ? kita tak tahu kan . . 


okeyh . . bile dah kenal2 kita mungkin kita akan jatuh hati kat si DIA . . betul tak ? betul lah tu . . perempuan kan jenis yang agak mudah jatuh hati kat seseorang . . kan ? tapi kalau kita jatuh hati kat DIA agak2 ape perasaan si DIA terhadap kita ? apa DIA pon ade perasaan kat kita ? selalu nya tu lah ape kata hati seorang perempuan . . =)


bile si DIA menyata kan perasaannya kat kita . . bermula lah percintaan . . hehe =) tapi kita tau ke perasaannya tu untuk kita . . atau DIA cume ade muslihat yang kita sendiri tak nampak ? 


dah berbulan lame bercinta . . kita mula mempercayai si DIA . . tapi kita tau tak si DIA tu betul2 cinta kan kita ? si DIA mula dengan sentuhan tangan , pelukan hangat dan . .


sebuah ciuman yang kita tak pernah peroleh . . betul tak ?? kita mungkin akan menyangka si DIA berbuat sedemikian kerana cinta kan kita . . lalu kita pon hanyut dengan perasaan tu . . memberi apa saja pada si DIA . . 


bile si DIA buat macam ni kat kita orang . . kita leka ! masih beri kan apa saja pada si DIA . . sebab kita sayang kan si DIA dengan hati kita . . tapi si DIA sayang kita bukan dari hati . . sebab tu si DIA berani buat kita macam ni . . 


bile kita dah di buai cinta . . kita akan terperangkap dalam di lema si DIA . . si DIA berjaya membawa kita ke ranjang . . akhir nya jadi macam ni . . cinta kita dipermain kan . . si DIA seronok kerana apa yang DIA nak selama ni dari kita tercapai . . akhir nya kita pun terbuai dengan cinta si DIA . . masih sayang kan si DIA dan masih memberi apa yang si DIA mahu kan . . tapi u all tau ke niat sebenar LELAKI sebegini rupa ??


 tapi bile sesuatu yang tak dijangka berlaku kat kite . . ape si DIA akan pertanggungjawap kan ? kalau kita minta si DIA kembali ke pangkuan kita apa si DIA akan kembali ? mungkin si DIA tak akan peduli kan kite lagi . . dan mungkin akan tinggal kan kita begitu saja . . =(






so pesanan mia cari lah cinta yang berdasar kan dari hati yang ikhlas . . bukan sekadar suke dan minat saja . . itu semua tak membantu untuk menyelamatkan diri kita . . so beringat larh kamu semua yea . . n___n 
nasib baik si DIA mencintai mia dengan ikhlas . . terima kasih sayang =)

← Older / ♥ back up ♥ / Newer →
Zhafeyyaa..