dunia DUNIA

POSTED ON: Saturday 10 December 2011 @ 00:52 | 0 comments

semakin lama dunia semakin fana kan ?? ramai anak2 muda pergi meniggalkan dunia untuk selama nya.. kenapa mereka ?? apa salah mereka ?? kita sedihkan apabila mereka yang kita sayang pergi dulu sebelum kita . . bila difikir kan ade yg masih muda dari kita yang pergi dulu dari kita yang lebih tua . . kenapa semua tu terjadi ?? 


RINDU ?? mesti lah rindu kat dia orang kan . . kita akan sentiasa DOA kan mereka kan ?? i always pray and wish you were here . . tapi sayang tak akan kembali lagi di sisi mia kan ?? mia redha . . DOA kan adik di tempat kan antara orang2 yang BERIMAN . . termasuk mereka yang baru meniggal kan dunia sebelum ni.. 


SEDIH ?? mesty lah sedih kan . . siapa tak sedih kalau orang yang kita sayang pergi untuk selama nya . . tapi percaya lah kalau kita sedih , menangis , mereka di atas lagi sedih melihat kita yang hidup di dunia ni bersedih . . korang nak ke mereka simpan rasa bersalah dalam diri mereka ?? kalau kita bersedih mereka akan rasa bersalah . . mereka akan rasa serba salah dalam diri mereka . . kita tau ke perasaan mereka ?? tak tau kan..


mereka cuma hilang di mata kita untuk selama nya. . tapi mereka sentiasa ada dalam hati kita tanpa kita sedar sedikit pun.. percaya lah ! selagi kita sayang kan mereka selagi kita ingat kan mereka . . mereka sentiasa dekat dengan kita.. so jangan berhenti memikir kan tentang mereka.. sentiasa DOA kan untuk mereka yea.. =)

← Older / ♥ back up ♥ / Newer →
Zhafeyyaa..