karya mia 'JATUH CINTA'

POSTED ON: Wednesday 16 November 2011 @ 01:54 | 0 comments

aku telah menemui kamu tetapi
aku telah kehilangan diriku sendiri
aku ingin memberitahu kamu tapi 
bagaimana aku harus bagitahu 
dalam bahasa apa pun aku tidak dapat 
mencari kata2 dengan sendiri

untuk memberitahu kamu 
apa yang bererti bagi aku 
bagaimana aku berkata
cantik sepertimu tidak dapat dijumpai
di alam semesta ini

kecantikan dan daya tarikanmu
aku mingkin tertarik tapi
semua itu benar
sebuah sikap berkilau 
mengalir dari wajahmu
terbungkus dalam pelukanmu
adalah keindahan dan rahmat

jika aku katakan 
karisma seperti itu milik kamu
tidak boleh dijumpai dan 
tidak akan ada di sekitar
aku telah menemui kamu
tapi aku telah kehilangan kamu

kekasihku, 
jika aku berkata kapada kamu
kamu bidadari atau nimfa memukau
itu benar..

notagadiscinta : kali ni mia wat dengan sepenuh hati mia.. mia jadi kan akak angkat mia sebagai inspirasi mia mase mia nak tulis ayat2 ni.. terima kasih akak =)


← Older / ♥ back up ♥ / Newer →
Zhafeyyaa..